КЕРІ БАЙЛАНЫС — ӨЗГЕРІС ПУЛЬСІ — Обратная связь — Пульс перемен
КЕРІ БАЙЛАНЫС — ӨЗГЕРІС ПУЛЬСІ
Мұғалімге қойылатын заманауи талаптар мен тәрбие мен оқыту мазмұнындағы тәсілдер тұрғысынан білім беру сапасын қамтамасыз ету жолдарын іздеу қазіргі мектепке дейінгі ұйым үшін ең өзекті болып табылады. Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің «№12 балабақшасы» КМҚК даму бағдарламасы стратегиялық жоспарды айқындай отырып, инновациялық режимде жұмыс істеуге дайын, қаланың білім беру қызметтері нарығында бәсекеге қабілетті мектепке дейінгі ұйымның жаңа моделінің объективті жұмыс істеуіне бағытталған уақытпен ілесуге көмектеседі.
Бағдарламаны әзірлеу МдҰ миссиясына сәйкес жүзеге асырылды: Инновациялық орта: Креативті мұғалім-қызығушылық танытқан ата – ана-шығармашылықпен дамып келе жатқан мектеп жасына дейінгі бала.
Балаға және оның қажеттіліктеріне бағдарлану, ата – аналардың әлеуметтік тапсырысы, мектепке дейінгі ұйымда әр баланың және қызметкердің жеке басының үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау, педагогикалық ұжымды тиімді қызметке ынталандыру бүгінгі тәрбие процесінің мәні болып табылады. Балабақшадағы білім мазмұны тәрбиеленушілердің білім алуына ғана емес, сонымен бірге баланың қоршаған әлемде өзін-өзі жүзеге асыру жағдайында балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінің субъектісі ретінде әрекет ететін жеке тұлғаны дамытуға бағытталған.
Даму бағдарламасын іске асыру барысында осы кезеңде балалармен тәрбие-білім беру және сауықтыру жұмыстарының біртұтас жүйесі құрылды, ол балалардың жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес тәрбиелеу, оқыту және дамытудың оңтайлы психологиялық-педагогикалық жағдайларын қамтамасыз етеді, сондай-ақ ата-аналардың сұраныстарын ескере отырып, өзгеретін әлеуметтік-педагогикалық жағдайға тез және нақты жауап беруге мүмкіндік береді. Балабақша ұжымы инновация мен шығармашылық режимінде жұмыс істейтін пікірлес адамдар тобына айналады, сапалы білім беру қызметтерін көрсету мәселелерінде ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттырады.
ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ – ПУЛЬС ПЕРЕМЕН
Поиск путей обеспечения качества образования, в контексте современных требований к педагогу и к подходам в содержании воспитания и обучения является наиболее актуальным для современной дошкольной организации. Шагать в ногу со временем, определяя стратегический план, помогает Программа развития КГКП «Детский сад №12» отдела образования города Рудного» Управления образования акимата Костанайской области, которая направлена на объективное функционирование новой модели дошкольной организации, готовой работать в инновационном режиме, конкурентоспособной на рынке образовательных услуг города.
Разработка Программы осуществлялась в соответствии с миссией ДО: Инновационная среда: креативный педагог — заинтересованный родитель – творчески развивающийся дошкольник.
Ориентация на ребенка и его потребности, социальный заказ родителей, создание в дошкольной организации условий, обеспечивающих гармоническое развитие личности каждого ребенка и сотрудника, мотивация педагогического коллектива на эффективную деятельность – такова суть воспитательно-образовательного процесса сегодня. Содержание образования в детском саду направлено не только на приобретение знаний воспитанниками, но и на развитие личности, где ребенок выступает как субъект разнообразных видов детской деятельности в условиях самореализации в окружающем мире.
В процессе реализации программы развития на данном этапе создана целостная система воспитательно-образовательной и оздоровительной работы с детьми, обеспечивающая оптимальные психолого-педагогические условия воспитания, обучения и развития в соответствии с возрастными и индивидуальными особенностями детей, а также позволяющая быстро и четко реагировать на изменяющуюся социально-педагогическую ситуацию с учетом запросов родителей. Чувствуя пульс перемен коллектив детского сада становится командой единомышленников, работающих в режиме инновации и творчества, на повышение конкурентноспособности организации в вопросах оказания качественных образовательных услуг.