«Орта үшінші тәрбиеші»
«Орта үшінші тәрбиеші»
Рудный қаласының білім беру бөлімінің «№12 балабақшасы» КМҚК, аралас үлгідегі ұйым, балабақшада сөйлеу және көру қабілеті бұзылған 2 арнайы топ, жалпы білім беру топтарында инклюзивті оқыту міндеттері шешіледі, бұл білім беру жүйесіне сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту стандартын тиімді іске асыру үшін пәндік-дамытушы ортаны ұйымдастыруда арнайы жағдайлар жасауды көздейді. Пәндік-кеңістіктік орта білім беру кеңістігінің бөлігі ретінде бала үшін отбасы мен тәрбиешіден кейінгі үшінші тәрбиеші болады, сонымен қатар, балалардың қоршаған ортамен ашық қарым-қатынасы айтарлықтай артады. Жаңа білім беру қатынастарының идеологиясы қалыптасуда-мектеп жасына дейінгі балалардың таңдау еркіндігін қамтамасыз ететін, олардың ойын, мотор, шығармашылық, интеллектуалдық белсенділігін ынталандыратын және балалардың өздерін білім беру қатынастарының субъектілері ретінде сезінуіне мүмкіндік беретін орта арқылы дамуын қолдау.
Балабақшада құрылған орта баланың жақын даму аймағын қамтамасыз ете отырып, оның өзін-өзі бақылауын қолдайды. Жасалған жағдайлар үлгілік оқу бағдарламасын табысты игеруге ықпал етеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың пәндік-кеңістіктік даму ортасын құруға арналған мемлекеттік стандартының талаптарына жауап береді. Арнайы топтардың пәндік-дамыту ортасы түзету көмегінің міндеттерін шешеді және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру қиындықтарын жеңу және тегістеу міндеттеріне сәйкес жағдайларды ұйымдастырады. Пәндік-даму ортасының мазмұны жалпы дефектологиялық принциптерге, сондай-ақ жас кезеңінің ерекшеліктеріне сәйкес, олардың денсаулығын сақтау және нығайту талаптарына сәйкес, бұзушылықтардың ерекшеліктері мен түзетулерін ескере отырып, сараланған тәсілге сүйене отырып құрылады. Түзету және дамыту ортасы балаларды оның әртүрлі элементтерімен өзара әрекеттесуге шақырады, осылайша әр баланың танымдық белсенділігін арттырады. Балабақша ортасы, үшінші мұғалім ретінде, білім беру қызметін ұйымдастыруға, топта қолайлы эмоционалды-психологиялық климат құруға ықпал етеді, барлық тәрбиеленушілердің ойын, танымдық, зерттеу, шығармашылық және моторлық белсенділігін қамтамасыз етеді, пәндік-кеңістіктік ортамен өзара әрекеттеседі; балалардың өзін-өзі көрсетуге мүмкіндік береді